vineri, 10 decembrie 2010

NOTA INTODUCTIVA

      Acest roman este o continuare a ceea ce a început L.K. Rowling, dar nu a avut curajul de a termina.Creaţia este proprie, este ca o continuare aşa cum am văzut-o eu în mintea mea, nu are nimic de a face cu autoarea, sunt acelasi personaje, mai apar şi altele pe parcurs, şi îmi propun să scriu săptămânal câte un capitol.
    Nu pot spune că sunt fan Harry Potter, dar cele 7 volume le-am citit de vreo 40-50 de ori, de câte ori mă plictiseam, poate volumul 7 să îl fi citit DOAR de 6-7 ori, iar primul, de peste 10 ori
   Am deja conturate în acest volum 15 capitole, la care voi mai adauga şi altele dacă voi considera că trebuie!
   Nu cred că va fi citit de careva, dar voi încerca...iar dacă autoarea va afla, înseamnă că...treaba a fost bună!

                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu